Kategorie blog
Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
Sejf do firmy: możliwości, przykłady zastosowań i dlaczego warto
Sejf do firmy: możliwości, przykłady zastosowań i dlaczego warto

Myśląc o sejfach, wiele osób ma na uwadze jedynie fakt, że służą one do ochrony kosztowności takich, jak: pieniądze w gotówce, kamienie szlachetne, biżuteria, a czasami także broń czy potrzebna do niej amunicja.

Większość zapomina, że sejfy mają do zaoferowania znacznie więcej. A szkoda, bo w tym miejscu warto jednak pamiętać, że tego rodzaju elementy są również skutecznym sposobem na zabezpieczenie rzeczy, które są wartościowe - zarówno z perspektywy danej firmy, jak i jej konkurencji.

Mamy tu na myśli przede wszystkim wszelkiego rodzaju dokumenty księgowe, umowy z kontrahentami, a także całe stosy papierów zawierających ważne i czasami tajne informacje. W wielu przedsiębiorstwach przechowuje się je w szafkach lub co gorsza – na zwykłych regałach, które nie gwarantują żadnej ochrony.

W tym artykule zastanowimy się nad korzyściami wynikającymi z użytkowania sejfów także w firmach. A dodatkowo – przytoczymy kilka praktycznych przykładów ich zastosowania.

Sejf do firmy: 5 powodów, dlaczego warto zainwestować w to zabezpieczenie

Ale zanim przejdziemy do meritum - pozwól, że jeszcze chwilę opowiemy sobie o pozytywnych aspektach tego typu rozwiązań. Wprowadzenie i użytkowanie sejfu w firmie jest opłacalne, ponieważ:

  • Pozwala zabezpieczyć wszelkie kosztowności - oczywiście jest to ich nadrzędna funkcja, dzięki której umożliwiają skuteczną ochronę pieniędzy, biżuterii, papierów wartościowych i mnóstwa innych cennych przedmiotów.
  • Umożliwia ochronę rzeczy, które nie powinny dostać się w ręce nieodpowiednich osób, w tym: dokumenty, umowy, strategie, plany i wiele innych.
  • Minimalizuje ryzyko zniszczenia - sejfy mogą być antywłamaniowe, a nawet ognioodporne. W tym artykule znajdziesz informacje na temat testów ognioodporności.
  • Daje pełną swobodę - dzięki szerokim możliwościom, z łatwością dopasujesz je zarówno do potrzeb swojej firmy, jak i całej posiadanej infrastruktury. Możesz wybierać z bogatej oferty małych, średnich oraz dużych sejfów, które zamontujesz w ścianie, w podłodze, umieścisz w szafkach lub wykorzystasz jako w pełni wolnostojące zabezpieczenia.
  • Jest symbolem trwałości i bezpieczeństwa - Twoi partnerzy biznesowi oraz klienci z pewnością docenią, że poważnie podchodzisz do tematu ochronnych wrażliwych danych i dokumentów, a Twoja firma jest godna zaufania, jakim Cię obdarzyli. 

Firmowy sejf – do czego służy i w jakich działach odnajdzie się najlepiej?

Zastosowanie sejfu w firmie warto rozpatrywać nie tylko z uwagi na jego rozmiary czy typ przedmiotów, które będzie zabezpieczał. Ten rodzaj ochrony z powodzeniem można odnieść także do działów oraz osób, które będą z niego korzystały.

W tym miejscu sejf może być doskonałą propozycją dla:

  • Działu kadr i HR - odpowiednio dobrane urządzenie pozwoli na skuteczną ochronę wszelkich dokumentów związanych z obecnymi oraz byłymi pracownikami. Sprawdzi się w przypadku: danych osobowych, informacji o wynagrodzeniach czy ewidencjach przedsiębiorstwa. Szafy na dokumenty zgodne z wymaganiami RODO doskonale spełnią to zadanie. 
  • Działu księgowości, płatności i rozliczeń - przy jego pomocy, księgowi oraz inni pracownicy związani z tym obszarem, łatwo dopilnują, aby cała dokumentacja (faktury, potwierdzenia, zestawienia, księgi itp.) była świetnie chroniona. Jeśli Twoja księgowość prowadzi również rozliczenia gotówkowe - zastosowanie właściwego sejfu będzie również świetną okazją na dodatkowe zabezpieczenie finansów firmy.
  • Działu prawnego i compliance - posiadanie sejfu będzie też doskonałym krokiem zmierzającym do uporządkowania i zabezpieczenia wszelkiej dokumentacji prawnej. Dotyczy to zarówno treści umów, opinii, klauzul, porozumień, jak i wielu innych dokumentów niejawnych, które nie powinny znaleźć się w niepowołanych rękach. 
  • Działu IT - informatycy oraz osoby odpowiedzialne za utrzymanie infrastruktury, sprzętów i serwerów, mogą wykorzystać sejf do ochrony szczególnie istotnych elementów (np. dysków twardych, które zawierają ważne dane). Tutaj z pomocą przyjdą sejfy ognioodporne na nośniki danych
  • Gabinetu prezesa – reprezentacyjne sejfy gabinetowe czy sejfy ekskluzywne będą nie tylko eleganckim i efektownym meblem w gabinecie szefa, ale także podkreślą prestiż i solidność Twojej firmy. 

Jak widzisz – zastosowanie sejfu w firmie nie ogranicza się wyłącznie do ochrony kosztowności. Za to z powodzeniem może sprawdzić się w roli odpowiadającej za inne ważne obszary. 

Sejf dopasowany do potrzeby każdej firmy. Gdzie takiego szukać?

W zasadzie wcale nie musisz tego robić! Jeżeli zależy Ci na sprawdzonym rozwiązaniu, które poprawi funkcjonowanie przedsiębiorstwa i pozwoli skutecznie chronić to, co dla niego i Ciebie kluczowe – zajrzysz do naszego sklepu z sejfami. Zajmujemy się profesjonalną sprzedażą różnorodnych sejfów, wśród których z łatwością znajdziesz odpowiedni produkt - także dla Ciebie. 

Z całym naszym asortymentem zapoznasz się online. A jeśli w trakcie poszukiwań uznasz, że potrzebujesz dodatkowego wsparcia – skontaktuj się z nami. Doradcy IMPEXIMP z chęcią zapoznają się z Twoimi potrzebami i możliwościami, na podstawie których zaproponują najbardziej optymalny sejf firmowy.

Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Waluty
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl