Dostawa produktów

Koszt i dostępne formy dostawy dla każdego produktu widoczne są w zakładce "Koszty dostawy" w karcie produktu:

Ceny i dostępność przewoźników są zmienne w zależności od wagi i gabarytów danego produktu. Na terenie Polski oferujemy naszym Klientom dostawę zamówionego towaru za pośrednictwem znanych i sprawdzonych firm kurierskich. Wśród nich są takie firmy jak InPost, DHL, DPD, Fed-Ex, GEIS, GLS, Hellmann, JAS-FBG, Pallex i UPS. Po zleceniu przesyłki każdorazowo wysyłamy do klienta numer listu przewozowego przewoźnika i link do śledzenia online.

 

Paczka kurierska

W przypadku przesyłek do 70 kg i wymiarach nie przekraczających 59 (W) x 38 (S) x 38 (G) cm produkty wysyłane są jako paczki. 

Paczka paczkomatowa - Paczkomaty InPost

Przesyłki do 25 kg mogą być także wysłane do wskazanego przez Ciebie Paczkomatu InPost.

Ta forma dostawy dostępna jest w naszym sklepie dla małowymiarowych produktów takich jak kasetki metalowe czy małe sejfy. Maksymalne wymiary przesyłki wynoszą w tym przypadku 41 (W) x 38 (S) x 64 (G) cm.

Przesyłki paletowe

Produkty, które nie kwalifikują się do wysyłki paczką kurierską dostarczane są na paletach. W zależności od wymiarów i liczby zamówionych produtków możliwe są następujące opcje przesyłki paletowej:

  • półpaleta dla produktów o maksymalnych wymiarach 150 (W) x 60 (S) x 80 (G) cm i wadze do 300 kg
  • europaleta (EPAL) o maksymalnych wymiarach 200 (W) x 120 (S) x 80 (G) cm i wadze do 1200 kg
  • paleta przemysłowa o maksymalnych wymiarach 200 (W) x 120 (S) x 100 (G) cm i wadze do 1200 kg
  • palety niestandardowe dla produktów, których podstawa przekracza wymiary 120 (S) x 100 (G) cm

Pozostałe uwagi:

  1. Na jednej palecie może znajdować się więcej niż jeden produkt pod warunkiem, że cały ładunek nie będzie przekraczać dopuszczalnych wymiarów i obciążenia jednej palety.
  2. Powyższe ceny obejmują dostawę na poziom "0" (bez wnoszenia i montażu w miejscu docelowym).
  3. Usługa wnoszenia i montażu (kotwienia do podłoża) podlega indywidualnej wycenie w zależności od dostępności lokalu, schodów/windy, wymiarów klatki schodowej etc. W przypadku zainteresowania prosimy o zgłoszeniu tego faktu w uwagach dodatkowych do zamówienia.
  4. WAŻNE W PRZYPADKU USZKODZENIA I REKLAMACJI: Bardzo prosimy, aby w obecności kuriera sprawdzić przesyłkę przy odbiorze - czy nie ma uszkodzeń zewnętrznych, zerwanej folii, uszkodzonych rogów, naderwanej tektury. Najlepiej przesyłkę rozpakować przy kurierze, gdyż zdarza się, że uszkodzenia spowodowane w transporcie są niewidoczne pod kartonem (np. wgniecenia blachy). Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne będzie napisane po odjeździe kuriera, firma spedycyjna nie uzna reklamacji, gdyż wg firm ubezpieczeniowych odbiorca sam mógł uszkodzić przesyłkę przy jej przestawianiu lub przenoszeniu. Jeżeli w protokole szkody zostanie napisane, że nie było uszkodzeń zewnętrznych reklamacja również nie będzie uznana.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl