
Kategorie
Producent
Nazwa serii produktowej
Wysokość zewnętrzna
-
5 - 9.9 cm (1)
-
10 - 14.9 cm (3)
-
15 - 19.9 cm (12)
-
20 - 24.9 cm (5)
-
25 - 29.9 cm (3)
-
30 - 34.9 cm (13)
-
35 - 39.9 cm (4)
-
40 - 44.9 cm (11)
-
45 - 49.9 cm (3)
-
50 - 54.9 cm (8)
-
55 - 59.9 cm (15)
-
60 - 64.9 cm (21)
-
65 - 69.9 cm (3)
-
70 - 74.9 cm (1)
-
80 - 84.9 cm (15)
-
100 - 104.9 cm (16)
-
110 - 114.9 cm (3)
-
115 - 119.9 cm (5)
-
120 - 129.9 cm (7)
-
130 - 139.9 cm (12)
-
150 - 159.9 cm (15)
-
160 - 169.9 cm (6)
-
180 - 189.9 cm (13)
Szerokość zewnętrzna
Głębokość zewnętrzna
Odporność na włamanie
Norma klasy bezpieczeństwa
Odporność ogniowa
Ochrona przed zalaniem
Przechowywanie dokumentow niejawnych
Zamek podstawowy
Zamek dodatkowy
Rodzaj frontu
Skrytka wewnętrzna
Dostępność
Wysyłka w
Cena brutto
-
od
do
Nowość
Promocja
Organizacja kluczy to jeden z obszarów, z którymi musi się mierzyć większość polskich, jak i zagranicznych przedsiębiorstw. Zarządzanie dostępami do konkretnych pomieszczeń, ochrona dokumentów, maszyn, urządzeń, towarów i pieniędzy, a do tego dbałość o sprawne funkcjonowanie firmy. W wielu przypadkach te, jak i wiele innych elementów, zależy właśnie od sposobu organizacji i dostępu do kluczy.
Jak sobie z tym poradzić? Nasza firma zna kilka niezawodnych sposobów. A należą do nich chociażby:
- Sejfy kluczowe – czyli cała gama produktów służących ich zabezpieczaniu. Tego rodzaju rozwiązania sprawdzają się zwłaszcza w odniesieniu do kluczy strzegących ważnych pomieszczeń.
- Skrzynki na klucze – czyli nieco mniej zaawansowane elementy wykorzystywane do administracji i zabezpieczania kluczy.
- Tablice na klucze – czyli najbardziej powszechne produkty służące do szybkiego i sprawnego przyjmowania oraz wydawania kluczy. Z uwagi na swoją specyfikę (ograniczony poziom zabezpieczeń) zaleca się je głównie do pomieszczeń o stosunkowo mniejszym znaczeniu.
Organizery do kluczy. Dlaczego wybór właściwych produktów jest tak istotny dla każdego przedsiębiorstwa?
Podstawowym elementem jest oczywiście bezpieczeństwo. Dobrze dobrane organizery na klucze pozwalają chronić te przedmioty przed niepowołanymi osobami. W tym celu za ich ochronę mogą odpowiadać różne poziomy zabezpieczeń. Z jednej strony są to trwałe i solidne materiały, które uniemożliwiają sforsowanie organizerów i dostanie się do ich wnętrza. Z drugiej natomiast – na ochronę mają wpływ także dodatkowe sposoby zabezpieczeń (w tym zamki, szyfry, a nawet specjalne kamery).
Na rzecz organizerów przemawia również fakt, iż tego typu sejfy, skrzynki oraz tablice ułatwiają kontrolę kluczy. Mówiąc wprost - dzięki nim można zarządzać dostępami do konkretnych pomieszczeń oraz zasobów, a także wiadomo, kto i kiedy pobrał dane klucze.
Już teraz zapoznaj się z całym asortymentem produktów służących do sprawnego zabezpieczenia, kontrolowania oraz zarządzania kluczami. Nie wiesz, co sprawdzi się w Twojej firmie? Przejdź do kontaktu, aby skorzystać z naszej pomocy.
